Ръководството на Ботев сключи договор за партньорство със "Спорт Депо", съобщиха от клуба. Контрактът е за срок от две години и влиза в сила от първи август.  

В рамките на споразумението клубът предоставя на партньорите си правото да използват клубното лого за брандиране, разпространение, реклама и продажба на продукти - спортно облекло и артикули - собствено производство и при собствен търговски риск. 

Продуктите с логото на Ботев ще се разпространяват в обособените фен-корнери в магазините на веригата в страната, както и чрез онлайн продажби в сайта ѝ. Разработката, производството и цените на артикулите ще бъдат предварително съгласувани между двете страни. Клубът ще получава по 20% от приходите от всеки продаден продукт.

Новият партньор на "канарчетата" се ангажира и със зареждането на клубния фен-магазин със своя серия артикули. В това число попадат и сезонни колекции от разнообразни стоки с марката на Ботев. Привържениците на тима могат да очакват първите продукти на любимия отбор в магазините на веригата във втората половина на месец август.